Bad i havet

Vilket väder det va här nere igår! Vi hade ca 23grader varmt i skuggan och nästan inge blåst alls!
Då passa jag och Karolin på att åka ner till havet för att äta glass på stranden, nu hade dom inte börjat sälja glass än.
Vi satte oss på en gammal skyttevärn och solade. Man kunna lätt gå utan t-shirt och bara shorts! Sen vad det ju så att jag fick lov att känna hur varmt det va i havet, fy fan säger jag bara! Va i med fötterna men det kändes nästan som att stoppa ner fötterna i en hink med is. Det blir då inget riktigt bad i havet än på några veckor.
Väl hemma igen så gjorde vi inte så mycket, åkte och köpte glass och tårta som vi satte i oss på kvällen. Tårtan fick jag gratis för jag hade fyllt år. Tack ICA :)

Karolin har lämnat mig nu, hos har just gått till jobbet och ska vara där till halv tio ikväll. Vad ska jag göra helt själv hela dagen då? Kommer sakna min älskling!
Det blir nog mycket TV spel :)

Jag har funderat på att sluta äta Kalles kaviar. Jag äter inte torsk längre för den är RÖD listad och jag läste att kaviaren görs på torsk ägg! Men jag vet inte riktigt hur det funkar, fall dom kanske föder upp äggen i någon dam enbart för att göra kaviar eller fall dom tar den vanliga torskens ägg och gör av, om så är fallet ska jag genast sluta med det!

Ja jag måste ju skriva en rad om Manchester Uniteds kassaskåpssäkra seger igår kväll över arsenal i semin!
Så enkelt, så jävla enkelt!



John O´shea!

Kommentarer
Postat av: anders kax

var det inte lite fegt att inte bada när du ändå var i vattnet

2009-05-02 @ 19:08:52
URL: http://kaxett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0