Fest......eller kalas

Igår var det fest trodde vi men det blev bara ett kalas med mat och 3 öl.
Idag har jag och karolin vart iväg till hennes föräldrar och tvättat min bil. Den blev väl fin, men jag vill köpa en ny bil nu, det börjar bli tråkigt me denna bil nu. Jag har ju faktiskt haft den i typ 3år!
Jag känner i mina ben att jag behöver vila lite efter all träning, vilo dag fram tills måndag då jag kör igång igen.
Man får ju inte överbelasta mina muskler, dom ska ju ändå bära mig i många år framöver.

Sen har Mora IK gjort sitt första nyförvärv för nästa säsong. En man kallad "Z"! Hur töntigt är inte det!?
Men jag e faktiskt nöjd me denna "Z", tror han kommer blomma ut än mer i Mora än vad han gjorde i Mariestad.
Måste ju komma på ett annat namn än "Z", MIKAEL ZETTERGREN, man kan ju inte kalla han för Micke.
Har ni några förslag?

Kaxett - Lite mer av det goda

Kommentarer
Postat av: M

Det är bra med vila. Jag ska vila i morgon för då ska jag till Stockholm och ställa Miran. På måndag är jag ledig så då ska jag försöka med en längre tur.

2009-04-11 @ 21:42:57
URL: http://dogpowers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0