Golf.....

Igår gjorde jag min första golf runda för denna säsong, 9 hål på 48 slag! Jaja inte så bra men för att klara grönt kort fick man slå 45 slag så med lite tur och lite träning kan man nog ta det där gröna kortet. Jag spelade med Jörgen 42 slag och Amanda 59 slag.
Det va en riktigt bra dag igår, efter golfen blev det varma mackor och Bond film.

Just nu sitter jag och väntar på att frukosten ska sjunka ner så jag kan ut och springa. Har inte tränat sen i fredags så jag får väl se hur långt jag orkar idag.

Fan jag kom just att tänka på en sak, jag har ju inte fått nå jobb i sommar! Kanske blir att leva på a-kassan och sola hela sommaren me lillsyrran, som ska ha barn i Augusti så hon får inte jobba på hela sommaren. undra fall dom har räknat ut det där. Det ska nog jag tänka på när jag ska skaffa barn, tänk vad lyxigt för karolin, sluta jobba i Juni och föda i Augusti.


Kommentarer
Postat av: M

Vadå golf?

Nu tror jag du har fått storhetsvansinne. Hur har du råd med en så dyr sport. En annan får ju springa, gärna barfota, eftersom det är det billigaste alternativet:)

kramar

2009-04-13 @ 18:17:35
URL: http://dogpowers.blogspot.com
Postat av: lillsyster

det är bättre att fixa barn lite tidigare... man får ju ändå vara mammaledig och det kan lätt bli lite jobbigare om det är varmt och man ska gå runt och vara tjock.. men det är ok.. va hemma med mej du =)

2009-04-13 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0