Helgen

Inget festande denna helg heller. Dock blev det några öl i fredags då vi hade karolins familj här hemma på middag.
Sen på lördagen var vi iväg till nåt köpcentrum någonstans vid Lund typ, CentrumSyd hette det. Karolin är helt galen när hon handlar, hon ska ha allt och inget. Lovar att hon handlade för typ 3000kr! Nej kanske inte så mycket men det kändes som det.
Jag e lite kräsen av mig och vill inte ha något som inte e jätte snyggt på mig, så det blev bara ett par jeans, en t-shirt, en väst och 3par kalsonger. 1244kr blev det men då tror jag att JC har blåst mig på någon hundralapp. Karolin ska få åka ner på Måndag och se fall vi kan få tillbaka det som vi blev blåsta på!
Efter det åkte vi som vanligt till Anneli och fick middag och ja det blev några öl den kvällen med.
Kan ni gissa vad vi har gjort idag då?
Japp helt rätt, vi var hos Anneli och fickade, jag slog nästan ihjäl mig på deras studsmatta! Såna är ju jätte farliga.

Usch vad jag är lat, har inte sprungit sen i Fredags! Men imorrn blir det då en tur på minst 1mil.

Jag tycker fan att dom kan lägga ner tv kanalen MTV! Helt världelöst! Jävla Amerikanskt skit. Sänder dom något som e bra nångång? Just nu tittar Karolin på nån dance. Visst dom dansar bra men vad är det med publiken, programledaren och alla! Så jävla uppgjort allt!

Men jag älskar Karolin mest av allt fast hon tycker om att titta på MTV! :)

Jag menar hon låter mig titta på Vänner och all sport :)

Kommentarer
Postat av: Karolin

Älskar dig också!!!

2009-04-26 @ 20:21:54
URL: http://nestam.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0