Helgen

Dags att sammanfatta helgen som varit.

Fredagen blev en ganska bra dag, började dock väldigt dåligt. Naturkunskap B prov och jag fattade inget trots att jag hade pluggat inför, men jag menar vem vet hur blodet kan åka till hjärtat från tillexempel foten?
Ja efter provet så blev det en liten joggingtur på 15km tiden blev 83min tror jag, det går inte fort men det går framåt. Sen på kvällen provade vi Laserdome, jävligt roligt men fan så drygt. blev mer svettig av det än av joggingen.
Det gick väl inte så bra för mig, första gången blev jag tvåa och andra gången trea.
Jaha lördagen då, PLAYSTATION 3 :) Ja jag köper alltid något när jag går in på onoff och nu blev det ett PS3 med spelen BUZZ och självklart GUITAR HERO. Jag och Karolin provade lite innan vi åkte iväg till Rosa och Lasse för att äta och umgås. Det är där Karolin får massage. Jag tittar mest på sport me Lasse. :)
Idag är det söndag och Karolin ska snart gå till jobbet. Nu tror ni väl att jag ska sätta mig och spela TV-spel hela dagen men så kommer det inte att bli. Jag har nämligen matte B prov i morgon så jag behöver plugga lite.
Jag menar lite självdiciplin har man väl!
Någon springning blir det inte idag då jag har sådann fruktansvärd träningsvärk i mina lår (efter Laserdome)

Tro om man kanske ska sälja min båt som står nere i Egypten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0