Rädda vargen!

Jag blir så arg!
Sitter och tittar på efterlyst och det är om hur folk lägger ut gift i skogen för att döda vargar!
VA! Finns det såna idioter till människor? Och jag är från Mora, det kan vara folk jag känner som håller på med detta då inslaget va från furudal.
Hur i helvete kan man vara så grym mot djur!? Fan hade jag träffat en av dom där jävlarna skulle jag fan inte tveka till att preparera han eller hon me den där giften!
Och sen kommer det reklam om hur man ska bli isbjörns fadder. Jag kanske ska starta "Bli varg fadder" det är väl viktigare för oss svenskar att rädda vargen än isbjörnen!?
Jävla insöade bönder som tror att skogen blir bättre för att vargen försvinner.

SÅ FINA DJUR!!

Kommentarer
Postat av: M

Det är bra Anders, bli arg. Det behövs folk som vågar ställa upp för de svaga i samhället. Nu är det i och för sig så att vargen snart dör ut ändå om vi inte planterar in nytt vargblod till stammen. Men för det ska man inte lägga ut gift. Det kan lika bra vara en jakthund som äter giftet och vad ska dom skylla på då? Det blir säkert vargens fel det ockaå.

kramar

2009-04-16 @ 17:02:43
URL: http://dogpowers.dinstudio.se
Postat av: syster

Bra där bror... kunde inte sagt det bättre själv.. jag hjälper gärna till att preperera giftet till dom onda människorna..!! tycker inte om sånna inlägg som du skrev i förra om fotbollen... ok... =) Kramar lillasyster

2009-04-16 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0