Sakta men säkert

Ja det går sakta men säkert framåt för mig i löpningen. Idag blev det 13km på ca tiden 68,40!

Vilken fotbollsmatch det var igår då! Chelsea-Liverpool första matchen vann ju London laget med 3-1 på borta plan.
Liverpool var uträknade av alla! Men så redan efter typ 25 min ledde pool med 2-0! I det läget behövde dom bara göra ett mål till för att vara vidare, då börjar chelsea göra mål. I början av andra halvlek gör dom 3 raka mål och tar ledningen med 3-2 och sammalagt 6-3 då förstår ni att pool behövde göra 3mål till för att gå vidare. Just när jag ska stänga av TV för att sova (jag hatar chelsea så det e inge roligt att titta när dom vinner) då kvitterar pool till 3-3 när det typ är 10min kvar bara, minuten efter gör dom 4-3! Ett mål till och chelsea finns inte längre, då kliver den där jävla Lampard fram och skjuter ett skott som tar stolpe stolpe och sen in i mål 4-4! FAN!

Men det är ikväll det egentligen gäller nåt. UNITED kommer klara av detta lätt. TEVES kommer gör minst ett mål. ROONEY kommer göra minst ett mål. Sen en skräll PARK kommer göra ett mål! United vinner lätt med 4-1.

Tipset ikväll blir - Porto-Manchester United 1-4 och Arsenal-Villareal 2-2 (eguren gör ett mål)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0