Skola

Ok igår skulle jag ju ut och springa en tur, men spåren där jag springer var upptagna av några jönsar som typ höll på med orientering. Nu tror väl ni att jag ska ha det som ursäkt att inte springa men nej nej nej, jag sprang igår, fast det blev inte så långt 30min i ett tempo på ca 5min per km.

Vilka underbara dagar vi har här nere i skåne. Idag har vi haft ca 17 grader i skuggan!

Skolan började idag igen efter påsklovet. Det började med English, våran lärare är en ung tös som inte kan något om läraryrket överhuvudtaget! Hon ger oss en uppgift sen ska vi göra den själva när vi e klara ja då sitter vi typ bara och pratar. Idag satt vi och pratade första halv timmen sen fick vi sitta vid datorn och slå upp "det ligger en hund begravd här" eller nåt. Visst att det tar en timme! Så vi satt ju och surfade.
Sen hade jag matte en timme. Matte e jävligt roligt när man förstår det och jävligt tråkigt när man inte förstår. Idag va det jävligt roligt!

Var och gick på stan me Karolin efter skolan, det enda vi kom hem me va 1,5 liter mjölk, 1 liter fil, några championer, en röd paperika och så handlade jag något som ska göra mina muskler större av all den träning jag gör!  :) Hon sa även att det kunna göra så att man gick upp i vikt och det behöver jag ju göra, men det ska bara bli i muskler så det gäller att träna.

Karolin sitter och tittar på "The Hills" på MTV och fy fan vilket patetiskt program, det e ju sjukt hur folk kan titta på det. Massa bortskämda småflickor som tror att dom äger hela världen. Fan ge upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0