Starta eget.

Det är min högsta dröm tror jag. Nu hoppas jag att den blir verkligehet snart. Jag har kontakt med en kille på nätet som jag har fått lite matrial av, lite om hur man gör en affärsplan och så vidare.
Men jag vill ju så klart inte starta själv utan jag vill verkligen ha med mig en väldigt bra vän!

Karolins syster från Växjö kom hit igår och ska sova här tills imorgon, hon är på nåt grejs i Lund på dagarna.
Trevligt med släkt tycker jag, vi var hos Karolins andra syster idag igen. Som vanligt fick jag vara "barnvakt" åt dom 2 flickorna. Dom får mig alltid att göra något som man blir svettig av, idag blev det fotboll som jag naturligtvis vann!
Sen fick vi grillat kött me potatis! Så jävla gott!

Nu måste jag forsätta lyssna på fotbollen. Bajen leker me ica! Snart kommer det komma mål me.
Charlie gör ett och sen gör Igor det andra, Bajen vinner med 2-1.

Helvetes jävla skit! Jävla robin söder gjorde nyss 1-0 till ica!

Kommentarer
Postat av: lillsyster

Vad ska du öppna för eget då?

2009-04-24 @ 08:44:23
Postat av: Millan

Tjaa :) Inte visste jag att du hade en blogg :) Allt bra med dej?? Det var nått år sedan man såg dej. Ha de bra!



Kram/Millan

2009-04-26 @ 10:50:14
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0