Jaha då ska jag börja blogga

Ja efter påtrykningar från min familj (mest stora syster) ska jag börja blogga.

Dum som jag är har jag anmält mig till både Vansbrosimningen och Lidingöloppet.
Simmningen är 3km i en svinkall å! Lidingöloppet är 3mil terränglöppning.
Ja det första man fick göra va att sluta röka efter ca 10år. Har inte rökt nå sen i Måndags.
Men ikväll kommer det nog bli en eller kanske två cigg, det är fest!
4.2mil har jag joggat denna veckan uppdelat på 5gånger. Är nyss hemkommen från milen.
Det går hur lätt som helst att springa milen i prat takt, men det tar ca 55min så det går långsamt.

Simningen va desto värre, 1km tog jag mig i går inne på badhuset i Ystad, fy fan va det va jobbigt!
Men jag är bara i början av all träning än så länge, det kommer bli bättre.

Nej nu måste jag hoppa in i duschen för att sedan möta min älskling som slutar jobbet, sen är det öl, sprit och fest!

Kommentarer
Postat av: Marre

wow vilkem bloggare :P

du ska se att simmningen kommer gå kanon =)

de är väldigt skönt.

ne nu ska ja göra mig klar för jobbet

Kram på dig

2009-04-10 @ 13:49:33
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: storasyster

Jag vet var din postlåda bor, hahahaha....

2009-04-10 @ 21:12:17
Postat av: Anonym

ÅÅÅ va bra att du börjat blogga...jag ska följa dig dagligen..



saknar ju kaxen!!

2009-04-10 @ 21:13:25
Postat av: M

För det första så är det inte en å det är en älv och ja det är svinkallt men med din inställning att alltid komma först så fixar du nog det.

2009-04-11 @ 21:39:56
URL: http://dogpowers.blogspot.com
Postat av: victor

Hej!



Åldrandet är….



1.Förstörelse av utseendet



2.Förstörelse av de normala fysiologiska funktionerna



3.Svåra smärtor och psykiskt lidande.



+ Slaktar massor med gamla människor varje dag, oftast under fasansfulla och tortyrliknande omständigheter.



Är du intresserad av att besegra åldrandet och hålla dig ung en lång tid så kolla in min blogg!



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-11 @ 22:20:23
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0