Längtar till FIFA 10

Ja jag vet inte vad jag ska skriva här men jag har tråkigt och längtar tills FIFA 10 släpps till mitt PS3!

Igår var vi hos Rosa och lasse. Karolin fick massage och jag fick prata en massa sport! Det är jätte trevlig och skönt att vara där ute. Dom bor på en gård som är lite för sig själv ute på åkrar. Lungt och mysigt det är så jag vill ha det när jag blir stor :)

Sen sov vi för första gången i vårat nya hem, Karolin va jätte rädd typ hela tiden. jag tycker det är super skönt när det är tyst och vi bara e själva.

Idag har vi bara varit hemma hos svärföräldrarna och inte gjort ett piss! Legat i soffan hela dagen och tittat på tv, finnkampen som sverige vann hur enkelt som helst i alla fyra!

Imorgon forsätter jag att måla hus, upp strax efter 06 och måla fram till 16 sen ska vi in till Ystad och få tillbaka våran lägenhet. Runt 19 i morgon kommer det en och ska titta på lägenheten, hoppas han vill ta den direkt!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Får inte jag en katt får inte du ett spel!!

2009-08-30 @ 21:58:44
URL: http://nestam.blogg
Postat av: Jocke

Man lär ju kunna sköta katten om man ska kunna ha en...

2009-08-31 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0