Ny start

Idag har jag varit hos en mäklar firma och pratat med en mäklare som vi tydligen bor grannar med här ute på landet.
Jag cykla in föör bilen är inte lagad än. Det är jätte skönt att cykla fram och tillbaka till stan faktiskt, om det inte är motvind så klart.
Jag fick med mig några papper hem med massa siffror på, men jag tycker det ser ganska bra ut faktiskt.
Det finns lite som man kan tjäna lite mer pengar på men i det stora hela ser det bra ut.
Jag kommer ju knappast bli sten rik på det men jag kommer jobba för mig själv och med sånt jag är intresserad av, sen kommer jag ha pengar så jag klarar mig iaf :)
Efter det mötet så åkte jag till arbetsförmedlingen och skrev in mig där. Ska dit nästa fredag på möte.
Jag hade ytterligare ett ärende på stan så jag åkte till banken och bokade möte med dom för att se fall jag kan få låna nå pengar så jag kan köpa företaget.
Jag ska dit igen redan imorgon kl 10 så det lär bli att sätta sig på cykeln och trampa in.

NU är karolin och jobbar så jag är hemma själv med Kiita, tror vi ska gå ut och gå en sväng nu innan det blir mörkt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0