Skit dag

Ja det började redan igår, när jag va glad för att Karolin kom hem. Jag åkte och hämtade henne på flygplatsen i sturup. Precis när jag stannade bilen och hade parkerat så går kopplingen sönder för tredje gången på bilen!
Vi fick starta bilen i 2an och stänga av den i 2an, vi fick dock i 3ans växel så vi kunna ju åka ganska fort hem iaf :) Som tur va så slapp vi stanna i rondeller och korsningar.
Ja så idag fick jag lov att cykla till jobbet. Klockan ringde på 04:20. Jag har ingen lampa fram på min cykel så jag tog en ficklampa och cykla till jobbet, det gick hur fint som helst och tog kanske 17-18 min. Väl på jobbet finns det inge att göra som vanlig så jag fick göra skit göra som att skrota. Strax innan lunch kommer chefen och säger att jag inte behövs mer hos dom men att jag fick vara där veckan ut iaf. Ja när jag kom hem så ringde Lernia och sa upp mig för dom hade inge jobb. På Måndag är jag arbetslös och ska börja stämpla igen!
Fast lite ljus i allt mörker va att jag ringde på ett företag och ska få lite papper på siffror imorgon, man kan ju hoppas att banken lånar ut lite pengar till mig så jag kan starta mig ett eget litet företag!
Vi har även varit ute i Brösarp och fått mat, torsk, potatis och hollandsås. Jätte gott! Sen så klart lite glass till efterrätt :)

Nu ska jag nog sova snart då jag ska upp tidigt även imorgon. Imorgon ska vi försöka fixa bilen, jag och Karolin ska försöka själva!! HAHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0