Alf Svensson

hmm......idag har jag inte gjort mycket inte.
Skolan börjar ju ta slut plus att jag e trött på skiten! Hade dock Samhällskunskap A prov idag, det var om demokrati. Jag tyckte det gick ganska bra faktiskt, men det e svårt med samhäll för man måste skriva så mycket egna åsikter och reflektioner och det har jag svårt att få ner på ett papper så det låter bra. Men jag det va lätt ett godkänt iaf! Sista frågan va vilka partier som sitter i riksdagen och deras partiledare. Hur mycket jag än tänkte så kom jag fan inte på KDs, den enda jag tänkte på va den där jävla Alf Svensson! Sen när jag och Karolin ska åka ut i skogen och motionera skriker jag ut Göran Hägglund! Så dags att komma på det då!
Jag sprang en mil på 49minuter och Karolin var jätte duktig, först gick hon 1km sen sprang hon hela 4km i sträck! Tiden för henne spelar ingen större roll tycker jag. Hon är jätte duktig som har slutat röka och börjat motionera!
Maten vi lagade idag var, potatis som vi kokade, till det hade vi lax, hajmal och räkbitar i en sås av arla matlagningsgrädde. Jätte gott tyckte jag!
Nu ska jag inte göra något, Karolins kompis carolin kommer över och min Karolin ska färga den andras hår!
Jag får väl hitta på nåt framför datorn.

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0