Helgen plus lite annat

Idag är det Tisdag!
Vilken helg det har varit. På lördagen var vi och fick lite middag hos svärföräldrarna och svärmor färgade Karolins hår, riktigt trevligt faktiskt! Sen på kvällen kom då fotbollen som jag så klart fick lov att se och fy fan vad jag var arg! Det började ju redan innan matchen när man fick veta vilka som skulle spela! Adam Johansson?? Daniela Andersson?? Ja sen tror jag att jag satt precis hela matchen och gnälde på Kim Källström, han hade en straffmiss ett skott på mål och inte en enda passning som gick fram till en medspelare! Jag förstår itne vad denna Lars Lagerbäck tänker med när han tar ut ett svenskt landslag i fotboll? Undra fall han tänker att 0-0 och jag har ju varit en helt ok förbundskapten förr!
Nej jag säger bara några saker som jag hade gjort, Henok Goitom på topp tillsammans med Zlatan! Mitten hade jag ställt upp med Sebastian Larsson, Rasmus Elm (den enda som får godkänt mot danmark), Christian Willhelmsson och Johan Elmander som lite släppande forwad! Sen backlinjen är helt ok, men jag hade valt Benjamin safri eller vad han heter istället för Adam Johansson! (jag blev så arg här hemma att jag slängde sönder Karolins lampa)
AVGÅ LAGERBÄCK!!

Sen söndag var vi och tittade på ett hus men det va inget att ha, man hade kunnat gjort det jätte fint om man hade haft pengar att rusta för och det har inte vi. Är så trött på att bo i lägenhet nu!
Men efter det så var det ju finalen i Öppna Franska! Robin förlorade mot Roger Federer med flaggan i topp tycker jag!
Robin har nu skappat tennis hysteri igen i Sverige!
BRAGDGULDET TILL ROBIN!!

Valet gick väl så där tycker jag, det partiet jag röstade på gick fram så jag är väl ganska nöjd ändå :)

Skolan tar inte slut förrens på fredag men vi har inga lektioner kvar så jag är ledig hela veckan! :) Och på fredag börjar resan upp till min födelse stad och en plats som alltid kommer betyda mycket för mig, MORA!! Men först blir det ett stopp i Växjö där vi ska ha familje fest med karolins familj, ska bli riktigt roligt tycker då jag!



Nyduschade och sliskig! hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå kaxen=)

Hur lever livet me dig?ska du hem till mora nått snart?=)



kram

2009-06-09 @ 22:14:29
Postat av: Anonym

hallå kaxen=)

Hur lever livet me dig?ska du hem till mora nått snart?=)



kram

2009-06-09 @ 22:24:40
Postat av: majsan

haha de va ja som skrev=)

2009-06-09 @ 22:25:19
URL: http://venjansmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0