Jobb för henne, städa för honom

Idag har jag klippt mig. Det va väl roligt och veta!
Igår tittade jag lite på nå fotboll som var på tv men det e ju ingen som bryr sig om champions league eller vad det heter så det var inge roligt. Jag fick ju lov att titta på matchen för vi hade besök av Jörgen och Amanda. Dom var ju här enbart för att titta på fotbollen så jag fick ju ställa upp.

Min älskling är jätte duktig med att sluta röka! idag är väl 4:e dagen hon är utan! Vilken kvinna! Plus att idag skulle hon inte jobba nå men dom ringde och behövde hjälp. Karolin ställer vänlig som hon är upp. Hon började strax innan 16 och sen ringer hon 1 timme senare och säger att hon ska jobba över lite och kommer inte hem förrens i morgon bitti kl 07! Stålkvinna det där! :)
Medans hon jobbar och försörjer mig så tar jag hand om hemmet, håller på att tvätta just nu sen har jag gjort mat till henna idag plus att jag ska diska och städa lite om jag hinner. :)

Yellow bird produktion har inte hört av sig om lägenheten än så det kanske inte kommer att bo någon kändis i lägenheten i sommar! Men hoppas att det löser sig ändå, det är ett annat företag som ska titta på den på Måndag. Kan inte alla hålla tummarna för att vi får den uthyrd!

Nu måste jag kila ner till tvättstugan och hänga och lägga i ny tvätt, ha en bra dag alla glada svenskar och norskar som läser detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0