Lite av veckan som har gått

Redan Torsdag. jag har inte gjort något denna vecka. Usch vad den har gått snabbt tycker jag.
I tisdags var jag chafför med karolin till Lund. Vi åkte och hämtade hennes syster som var nyopererad. Det tog nästan hela dagen. Karolin jobbade på kvällen så jag satt hemma själv och tittade på eurovison semin. Fatta va tråkigt jag hade!
Onsdag började med Naturkunskap A, hur tråkigt som helst men men. Sen va jag ute och joggade 10km. Just ja i Tisdagskväll styrketränade jag lite hemma, jag hade träningsvärk dagen efter. :)
Så vad har jag då gjort idag? Hmm.... började dagen med naturkunskap B som är ännu tråkigare än naturkunskap A, men under rasten vi hade mitt i lektionen gick jag och pratade med svenska läraren om provet vi skrev förra veckan. Jag plus 5st andra hade G eller bättre, mer än 10st hade IG. Undra fall det är dom det är fel på eller kanske läraren? Jag tror läraren! Jaja efter det hade vi svenska, satt och lyssna på några andra i klassen som hade redovisning om dom böcker dom läst.
När jag kommer hem ringer en lite äldre dam och frågar fall hon får komma och titta på lägenheten. Vi ska ju hyra ut den över sommaren. Självklart fick hon komma. 1,5 timme hade jag på mig att städa och fixa iordning, inga problem för mig inte! :) Hon var väl lite skeptiskt till den, hon tyckte den var för mörk. Hon var synskadad. Men det kanske går ändå. Hon skulle tänka på det och höra av sig om 2-3 dagar.
NU sitter jag hemma själv och har tråkigt som fan! Men snart börjar Vänner och det måste man ju titta på!
Ska bli jävligt skönt att komma hem till Mora den 14juni! Längtar som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0