Rak permanentat håret

Japp, i går var vi ute i Stora Herrestad som vanligt. Vi skulle bli bjudna på mat av Anneli om vi bjöd dom på cheescake.
Det fixade Karolin och Anneli galant medans vi andra, plus Erik som är en kusin till Amanda och Johanna, åkte iväg och spelade fotboll. Jag e fan grym i målet! Gjorde en riktig TV räddning på ett skott från Erik, alla stod bara och gapade åt min räddning! Stolt, japp! :)
Sen på kvällen efter vi hade ätit, vi fick pastasallad och till efterrätt cheescake, men cheescaken va inge god alls. Vi skulle prova ett nytt recept, den skulle in i ugnen och sen svalna lite. Nej inge god alls.
Efter det så fick Karolin rak permanenta mig. Hon hade fått ett tips från en frisör här nere att man kunna köpa vanligt permanent från affären och sen bara stå och kamma det istället för att rulla upp det på rullar som man gör när man lockar de. Ok jag blev jävligt rak direkt efter men nu börjar lockarna komma tillbaka igen. Men vadå det kostade bara 40kr att göra istället för mer än 2000kr hos frisören. Tror jag ska klippa av mig det istället för att försöka göra det rakt.

Nu snart kommer svärmor med pizza till mig och Karolin, jävlar vad det ska bli gott! :)

Kommentarer
Postat av: Marre

får man se ett kort på en nya frisyren då?

nu ligger de iaf kort uppe på bloggen från rättvik du som va så nyfiken :P

2009-05-26 @ 15:55:28
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0