Viasat Hockey

Nu ska viasat starta en hockey kanal. Dom har ju ganska nyligen startat dom nya fotboll och motor kanalerna.
Har dock en sak att säga om dom kanalerna och reklamen som gör om dom. Där säg det att det är 100% motor på motorkanalen, men hur kan dom då sända vissa champions league matcher där? Hoppas det inte blir så med hockey kanalen, att dom ska sända fotbollsmatcher med!
Annars är det ett jätte bra initsativ av viasat! Jag vet då med största säkerthet att jag kommer skaffa viasat det första jag gör efter sommaren! Har alltid velat haft Fotbolls kanalen med champions league och engelska cuper plus lite till. Motor kanalen kan jag vara utan, men jag vill verkligen se Formel 1 och då måste man ha den. Sen tycker jag att sitta och titta på golf kan vara rätt så roande faktiskt.
Och nu i den nya hockey kanalen ska dom sända champions league i hockey vilket inte är intressant än så länge, men kan säkert bli. KHL är en växande liga som dom har köpt rättigheterna till i typ 3-4år. Kan bli väldigt intressant att se hur bra den ligan kan bli. Men framförallt så har dom köpt rättigeheterna till hockeyallsvenskan som just nu är den hetaste ligan i Europa! :) Dom säger att dom ska sända fler matcher än vad 4sport gjorde, fatta vad hockey man kommer kunna se även fall man bor nere i Ystad! Hoppas bara dom får bra folk som komenterar och är experter, Boork var riktigt bra i 4sport under vintern.
Man kanske ska söka ett jobb hos dom som komentator eller expert!? :) Det måste vara världens bästa jobb alla kategorier!

MER SPORT ÅT FOLKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0