Vilken helg

Ja även fall valborg blev en hemme kväll själv så blev helgen riktigt lyckad!
Fredag skulle Karolin ta med mig på en liten bil tur, jag hade ingen aning om vart vi skulle så jag bara körde och svängde när hon sa. Precis innan vi skulle svänga ner till ett av dom ställena vi skulle göra ett stopp på så kommer det upp 8 röda Ferrari och en svart bakom oss. Jag blir helt till mig och köra sakta för att dom ska hinna om mig. Vilka vackra bilar det är! Första stoppet va Sandhammaren tror jag det hette. Det är udden längst ner till sydost i skåne. Jätte fin strand, sanden va nästan helt vit den va så finkornig. Tyvärr så blåste det väldigt mycket så vi blev inte långvariga där. In i bilen igen och vår färd forsatte längs me kusten. Vilka fina och stora hus det finns. Vi kunna inte direkt åka snabbt, det fanns så mycket att titta på hela tiden. Vårt slutliga stopp va på Stenshuvud! Nej inte riktigt men en litet kafé strax intill. Kakbuffé för 60kr, ät så många kakor du vill! Men vi var mest hungriga så vi tog en väldigt god macka istället!
Sen åkte vi hem till gissa vem? Japp helt rätt Karolins syster Anneli. Jag hade beställt grillat med öl! :) Jag blev nog lite full där på kvällen men roligt hade jag!
Lördagen började Karolin jobba kl 1300 så jag åkte iväg med Anneli, Jörgen och Amanda till Karolins föreldrar, Hennes pappa ville ha hjälp av två stora starka karlar så jag och Jörgen fick rycka in!
Vi satte kant sten på en sida av deras uppfart, sen flyttade vi massa stora stenar från framsidan till baksidan. Tungt men väldigt roligt. Det blev lite fotboll i mellan allt jobb, måste ju underhålla Amanda me. Ja man fick några öl för slitet man gjorde plus att vi grillade. Tyckte synd om Karolin som inte var med utan fick lov att jobba!

Nu måste jag städa då det kommer folk och ska titta på lägenheten. Vi ska ju hyra ut den under sommaren då vi ska vara hos mamma uppe i Mora!



Sandhammaren!



Jag och min älskling!



Kungen!



Och tills sist, utsikt från våran balkong.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Det var en härlig Fredag! Älskar dig hjärtat!

2009-05-03 @ 15:03:13
URL: http://nestam.blogg
Postat av: lillsyster

Låter ju underbart... Men du kanske ska ta och klippa dej snart kanske =)

2009-05-04 @ 19:01:33
Postat av: sofia

Gu va kul att ni ska vara i Mora i Sommar=) när kommer ni hit då?

2009-05-05 @ 20:11:42
URL: http://swigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0