Yellow Bird Produktion

I onsdags hade jag 2st prov i skolan. Det första på morgonen var naturkunskap A. Det gick ganska bra tror jag. Iaf godkänt hoppas jag :) Sen kl 11 skulle dte komma någon och titta på vår lägenhet för att kanske hyra den under sommaren. Han hette Nick och kunde bara prata engelska. Det var ju bra att man fick träna på engelskan inför muntliga nationella provet som jag ska ha på tisdag. Men det var inte Nick som skulle hyra lägenheten utan han vra där på uppdrag från Yellow Bird Produktion. Det är dom som gör bland annat Wallander filmerna. Fan va cool fall det är någon skådis som ska bo i vår lägenhet under sommaren! Men det kan ju också bli någon tråkig från filmteamet ellet nåt sånt. Fast vi skiter i vem som bor här bara någon betalar 4500kr plus el för den under sommaren! Ja dom kunde inte lämna besked än utan det var massa chefer som fick lov att godkänna det först, dom skulle höra av sig nästa vecka.
Jaha sen åkte vi ut till Karolins syster och solade innan jag åter skulle till skolan för att ha Samhälle prov. Lag och rätt var det om denna gången, det va ganska lätt tror jag, det kändes som det iaf.

Igår började dagen kl 06:00 med underbart väder. Jag skulle ut och fiska med Amanda och Jörgen det va därför jag va uppe så tidigt en söndag. Fisket gick skit, dom fick varsin som dom sparade. Jag fick en liten jävel som jag slängde tillbaka, dom fick också en var som dom slängde i igen. På kvällen började det regna, åska och blixtra som bara den, väldigt mysigt tycker jag. Vi hade hyrt film som vi låg och tittade på medans det small som det åkte förbi flygplan precis utanför fönstret och blixtra som någon stod och lyste in genom fönstret med den starkaste strålkastaren du kan tänka dig. Det höll säkert på 4-5 timmar! Vi tittade på "Bröllopsduellen", den var väl ok men jag tycker itne om sånna filmer. Karolin älskar dom! VI har också hyrt "Miraklet vid st:anna" som vi nog ska titta på idag.

Måste bara säga ÄNTLIGEN har BAJEN börjat vinna igen! Nu är dom på G! Dom kommer nog sluta topp 4 ändå! :)

Nu ska jag gå och ta hand om min sjuka sambo. Älskar henne så mycket! Hon e så himla fin!


Kommentarer
Postat av: Marre

ja du ser det där gick ju rikigt bra att lägga ut filmen :D

2009-05-22 @ 14:34:40
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0