Ikea

Äntligen helg efter en vädligt hård vecka på jobbet. Eller inte, jobbade bara 3 dagar.
Men skönt att känna att det är helg och man är ledig.
Vi ska åka i väg till Malmö och gå på IKEA med min svärföreldrar. Aron ska titta på ett kök till ett hus som han snart ska börja bygga. Han köpte en mark ovanför där dom bor nu för att bygga ett hus och sedan sälja det, hoppas han kan tjäna en liten peng på det. Jag tror han har sagt åt mig att jag ska måla hela huset.
Han fixade ju ett jobb till mig i sommras, jag skulle måla ett hus. Han höll på att riva deras stall och då behövde dom måla huset samtidigt och tydligen så va Aron nöjd med mig så han låter mig måla hans nya hus. Det ska bli roligt.
Dock så kommer det bli ganska tråkigt på IKEA, vi har inga pengar att köpa något alls!
Men nu kom svärföreldrarna så nu måste jag dra.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Man behöver inte handla för att gå på IKEA det kan var ganska mysigt ändå. Ni får säkert lite julkänsla när ni går där. Jag har bjudit upp mormor hit till julen och jag hoppas att det även kommer besök från Skåne.

kram

2009-11-13 @ 14:57:43
URL: http://dogpowers.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0