Ingen bra Lördag

Dagen började med att jag pratade med kenny i telen och bestämde mig för att vara med och tippa trav.
Men det var på ett vilkor, att jag skulle få bestämma några hästar. Dock så ville kenny inte spika dom 3 hästar jag ville och han övertala mig att spika i lopp 3 istället för lopp 4 som jag ville! Ok jag gav mig nog lite för lätt i det läge men men. Självklart så blev det som jag ville ha det och hade vi gjort som jag sa hade vi fått 7rätt och lite över 7.000kr, nu gjorde vi som kenny sa och då blev det 6rätt och 50kr! Men jag ä´tn bitter.
Sen hockeyderbyt, ja det behöver vi nog inte prata om.
Jag ringde iaf viasat och skällde lite på dom, man betalar mycket pengar för att få se den bästa hockeyn i allsvenskan sen sänder dom inte ett topp möte och sveriges hetaste hockeyderby!
Dom fick sig en liten känga och hoppas att dom tog åt sig och bättrar sig i framtiden.

Nu ska vi åka till stadium i Kristianstad för att köpa träningsskor till Karolin som är jätte duktig och har börjat träna. Men hon måste få ett par riktiga skor så hon inte får ont i fötterna eller gör svarta märken på det nylagda golvet på Friskis och Svettis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0