inget egentligen

Söndag och vi har just varit hos Anneli och druckit kaffe, eller ja Karolin har iaf. Nu ska vi åka in till stan för att titta på när Johanna spelar handboll.
För övrigt denna helg har vi inte gjort ett skit, bara legat i soffan och varit väldigt lata.
Vädret är så himla tråkigt så man har inte lust för nånting.
Karolin klättrar nästan på väggarna här hemma medan jag tycker det är ganska skönt att bara vara.
Det är mycket skönare att bara vara när man har ett jobb under veckorna.
Imorgon ska jag försöka få tag på en mäklare som är väldigt svår att få tag på, har försökt i 2 dagar nu. Hoppas han svarar imorgon så jag kan få veta lite fall det är någon idé och ens försöka köpa en lokal så jag kan starta mitt egna företag någon gång.
Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0