Kalla mig taco-anders

Ja som ni vet jobbar jag för Lernia och jag har varit uthyrd till Draka kabel under någån månad men i måndags sa dom att dom inte behövde mig förens nästa tisdag, eller ja jag fick jobba tisdagen me men sen skulle jag inte komma tillbaka på en vecka.
Ja jag tänkte väl kanske att Lernia inte hade nå andra jobb och då får man vara hemma med betalt.
I onsdag var jag ledig men dom på Lernia trodde att jag skulle få jobba på fredag med att bära in kössaker som någon hade köpt.
Men så i Torsdags morse strax efter 08 ringer dom mig och säger att jag ska åka till Landskrona och jobba!
Jippi tänkte jag, nej men faktiskt skönt att ha något att göra. Jag satte mig i bilen strax efter 09 och körde dit, jag skulle bara jobba till 14 så det kändes lite onödigt.
När jag kommer till det företag jag ska vara på så är det "Santa Maria", haha fan va kul. Jag fick typ göra dessa tortilla bröden som ni äter till Tacos :) Dom mjuka. Det va faktiskt jävligt roligt. Idag blev det dock ingen tillverkning utan bara städa! Inte lika roligt. Men jissös vilken modern och snygg anläggning dom hade, allt gjordes av maskiner verkligen allt! :)

Nej oj va klockan blev mycket, jag ska vara inne i stan om 10min för att hämta Karolin som e så duktig att hon tränar, nåt som itne jag orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0