Vardagen

Ja igår var man tillbaka på Draka efter en veckas uppehåll.
Inget hade förändrats och dom hade ungefär lika lite och göra nu. Vi får hålla tummarna att dom vill ha mig kvar iaf till jul.
Ja idag har jag inte gjort nåt alls, Karolin ligger bara och sover och jag bara väntar på att få åka till jobbet, jag börjar 14.

Jag har kommit på att jag inte är någon TV-spels människa så jag har lagt ut lite spel på tradera och hoppas att jag kan få tillbaka lite pengar. Jag ska sälja mitt FIFA10, det va ju massa buggar i det plus att jag tycker det är roligare att bara vara manager i ett lag. Ja så klart har jag ju köpt FM10 istället :)

Nu ska jag gå och laga mig lite mat innan jobbet och så jag får en matlåda.

En fråga bara, får man ha inne hundar som man får ha inne katter? Eller va är det för skillnad på djuren, en katt vill ju vara ute lika mycket om inte mer än en hund.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Nä Anders man får inte ha innehundar. Man får inte ha hundar ensamma mer än 6 timamr om dagen och dom får inte sitta i bur om dom inte har tillsyn. Dom måste rastas regelbundet osv. Katter är det inte lika mycket regler runt. Hästar får man inte ha ensamma längre dom måste vara 2 i hagen. Människor däremot får var hur ensamma som helst och inte finns det några regler om utevistelse. Det är lite snett här i världen i alla fall i Sverige. Vi ska vara stolta som har så bra djurskydd men vart tog människoskyddet vägen i allt detta?

2009-11-11 @ 22:12:48
URL: http://dogpowers.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0