Kanske starten

Livet är som vanligt här nere i Ystad.
Jag har fått forsätta jobba på Draka lite till iaf, dom ska sätta sig ner och prata om mig på torsdag sen får vi se hur länge jag blir kvar där. Karolin blev in ringd idag och jobbar kväll idag plus onsdag och torsdag. Jätte bra att hon får jobba ganska mycket.

Nu försöker jag bli bra på FIFA10, det går inte bra vill jag lova. Jag hatar det där spelet och ändå spelar jag bara på proffs! Sen har dom ju inte gjort spelet rätt från början! Dom har släppt ett spel som inte va klart, jag har betalat 500kr för ett spel osm inte är färdigt! Man kan inte spela CL med svenska lag, ibland säger kommentatorerna att man  förlorade sin 5 match på rad fast man har vunnit och min målvakt hade 7ass när jag hade gjort 7 mål! Hur fan kan en målvakt spela fram till alla målen som man gör! Nej jag är riktigt upprörd på det där spelet, funderar på fall jag ska sälja det.

Sen hoppas jag att denna bloggen blir en "starta eget blogg" inom en snar framtid. Jag va i kontakt med en mäklare idag angående en lokal som jag är intresserad av för min idé, men han satt på stranden på Malta och solade när jag ringde. Han kommer tillbaka 2nov och då ska vi titta lite närmare på det. Ska även sätta ihop en affärsplan, jag har den i huvudet men ska bara få ner den på papper. 

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Ja du Anders et är inte lätt när livet går ut på att spela. Lägg pengarna på nåt vettigt istället. Hör att du är på gång att starta eget men med vad. Ska du starta en ny krog i Ystad eller en spelbutik? VIll veta vad du är ute på för nåt. Hör av dej till mamma.

Vi ses snart.

kramar

2009-10-21 @ 19:19:10
URL: http://dogpowers.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0