Nåt iaf

Så här efter helgen kan jag säga att det va en riktigt roligt och trevlig lördag kväll här hemma i Öja.
Vi hade en liten inflyttningsfest med ca 8st bjudna gäster. Mycket god mat som min Karolin hade gjort och efterrätten va något helt fantastisk, cheescake :)
Det blev en massa öl för min del och en kaffekask eller vad det heter, mycket gott med kaffe och sprit :)
Söndagen blev faktiskt inte så jätte dålig, ok jag mådde väl itne så bra men kunna iaf leva :)
Vi åt pizza hos Anneli och Jörgen sen sov vi!
Måndag var jag tillbaka på Draka och stämmningen där hade väl inte blivit så mycket bättre. Inte heller idag va den nå bättre, det finns ingen som går på full kraft utan alla jobbar kanske 50% så det finns inte mycket för mig att göra. Jag får ju ingen kabel att mäta upp så jag måste jobba 50% jag me, det e ganska tråkigt faktiskt. Jag vill ju jobba och få dagarna att gå fort.
Men men hoppas det blir bättre imorrn. Karolin jobbar sin andra raka natt nu så jag får sova själv även inatt, det e faktiskt inge roligt, jag saknar Karolin.

God natt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0