Ny helg

Jaha då va det Lördag igen. Igår va ingen dag att skriva så mycket om, vi gjorde inget förutom en lite vandringstur på ca 1timme och 20minuter.
Vi hittade en ny väg som vi följde men den tog slut mitt bland massa kohagar, vi bestämde oss för att gå rakt igenom 2st kohagar. Ett litet äventyr :) vi skrämde även iväg ett vildsvin i skogsbrynet. Synd bara att vi aldrig såg att det var ett vildsvin men vi tyckte att det lät som de, haha.
Sen på kvällen skulle jag dricka öl och titta på hockey men så blev inte fallet då Karolin skulle ha skjuts in till jobbet och sen skulle jag hämta Amanda som ville sova över här då hennes familj är i GBG.
Ja hockeyn va piss och efter jag skjutsat Karolin kunna jag egetligen ha druckit öl för Amanda hade ändrat sig och ville prova sova själv hemma.
Men jag ska ta igen det ikväll till fotbollen! Då ska det bli öl! Jag har även varit inne i stan och lämnat travet och handlat lite mat, Karolin ligger och sover så jag tänkte att jag skulle laga maten ikväll. Det ska bli sjömansbiff, klyftpotatis, fetaostsalad och fetaostsås :) Hoppas hon tycker om det och blir glad. Det kommer nog bli något glas me vin till maten me :)

Fotbollen har jag tippat 3-1 till Dansk jävlarna, Markus Berg gör Sveriges enda mål i typ 81 match mintuen.
Men vad gör det? Inget vi är ju redan klara för att inte gå till VM, det har vi varit länge, det är bara media som vill få oss svenskar att tro att vi ska ha någon chans. Jaja det ska bli kul och titta ändå. Sen är jag lite spänd på att hör Tony som expert eller vad han skulle vara. Dåligt av Bajen att sparka honom!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Måste höra med Karolin om maten smakade bra. Inte visste jag att du var SÅ händig. Mat vet jag att du kan laga men det här lät avancerat.

Fotbollen gick som du trodde. Jag som inte är så intresserad av fotboll trodde ju så klart att Sverige skulle vinna överlägset, så har jag fattat media, men icke.

2009-10-11 @ 05:56:08
URL: http://dogpowers.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0