Dagen efter

Ja nu är det gjort, nu har jag sprungit Lidingöloppet på 3mil! Jag är jävligt stolt över mig!
Fan va jag e bra!
Det började väldigt lugnt, för lugnt för min smak då första 5km gick på ca 34min! Men sen ökade jag farten lite och sprang nästa 5km på 25min. 1,5mil tog mig 1timme 26min och 45sekunder det tycker jag e helt ok.
2,2mil sprang jag på 2timmar 2minuter och 45sekunder, det är jag stolt över, en mycket bra tid enligt mig själv.
Men sen så tog mina fötter helt slut, jag hade så jävla ont under fötterna, det kändes typ som att jag sprang på glödande kol eller nåt! Nästa 3km gick så sakta så, efter 2,5mil hade jag vart ute 2timmar 34minuter och 32sekunder. Över en halv timme på 3km! Men men det va inte tiden som va viktigt utan att jag tog mig i mål och det gjorde jag på tiden 3timmar 7minuter och 12sekunder! Jag hade siktet inställt på under 3timmar men va fan jag tog mig i mål iallafall! Det va det viktiga denna Lördag.
Jag kan säga att sista 300meterna så sprang jag så jävla fort, det tog inte mer än 30sekunder jag lovar! :)
Kanske inte så fort men det gick fort, jag sprang säkert om 2-300 pers då!
Jag vill även säga ett jätte tack till min älskling som var med mig före, under och efter loppet!
Jag älskar Karolin! Sen även ett stor tack till min Mamma som hade tagit sig ner och efter lite fel körningar och sånt så var hon iaf där och skrek på mig när jag sprang upploppet! Jag älskar min mamma!

Här kommer lite bilder från loppet, Karolin som har varit fotograf.



Uppvärming :)



Toalett besök innan loppet.



Jävlar va laddad jag är!



Hitta anders :)



Efter ca 6km.



Upploppet, mamma står och böjer sig fram och skriker på mig och jag spänner mig och vrålar tillbaka!



Äntligen i mål :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Du är bäst!!!!!!!!

Älskar dig min son.

kramar

2009-09-27 @ 17:34:35
URL: http://dogpowers.dinstudio.se
Postat av: Stora syster

Härligt brorsan, du är bäst!!!!!

2009-09-27 @ 18:35:14
Postat av: lilla syster

Duktig du är bror =) stolt lilla syster är jag =) försöker komma ner till halloween om inte ni ska göra nåt då? massa kramar från oss alla

2009-09-28 @ 09:12:23
Postat av: Anna-Carin

Såg att korten finns ute på nätet nu.

Köp ett eller sno ett om du inte ska sätta det på väggen så klart.

2009-10-01 @ 21:13:35
URL: http://dogpowers.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0