Dagen innan

Ja usch och fy fan säger jag bara, det började redan igår. Började må illa, super nervös!
Imorse efter faktiskt en hel natts sömn så glömmer jag att ställa in mjölken efter frukost. Karolin hittade den där när hon gick upp några timmar senare. Ja mina tankar är någon helt annanstans än på att ställa tillbaka mjölken.
Usch va jag har mått dåligt på jobbet idag! Första 3 timmar va jag på 3 toa besök :)
Men nu har vi landat i sthlm på hotellet som vi har fått av Mathias och stora syster, ett jätte tack till dom två.
Nej jag orkar nog inte skriva mer nu, ni får vänta tills i morgon och se hur det har gått för mig.
Men snälla håll alla tummar för mig under morgon dagen!
Karolin är helt underbar som stöttar mig hela tiden! Vilken tjej hon är, ni skulle bara veta! :)

Måste bara berätta att i torsdags vaknade jag med sån jävla värk i hela kroppen! Usch kunde knappt gå.
Det va så att jag hade drömt att jag åkte pulka efter en bil och hoppade och hade mig. Drömmen slutade med att jag flög lite för långt i en snövall och flög som en vante långt som bara den. Jag landade ganska hårt och slog mig, sen vakna jag och hade så ont i kroppen!
Undra hur man kan få ont i kroppen av en dröm?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det kommer säkert gå jätte bra för dej imorgon, jag håller tummarna :)

2009-09-25 @ 23:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0