Frustrerad

Igår tänkte jag att jag skulle sätta nytt personligt rekord på 1mil, men itne gick det heller!
Mitt rekord är från tiden jag gjorde lumpen och då kan jag itne dirket säga att jag va så konditionstränad som jag tycker att jag är idag. Men tiden från lumpen va 43:12 eller nåt sånt, vet inte exakt på sekunden.
Igår sprang jag på 44:09! VA! Jag har aldrig varit bättre tränad rent konditionsmässigt som jag är nu och ändå slår jag inte ett sånt gammalt rekord.
Nej jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag tog verkligen helt slut på mig. Första 3km gick på 12min första 5km sprang jag på 21min sen va jag nästan helt slut! Sista 2km gick dock på ren vilja för att jag skulle komma under 45 iaf och det gjorde jag. sista 2km gick nog på strax under 8min.
Men jag fattar inte vad jag gör för fel, ok jag är inne i en tung träningsperiod nu och jag va inte ut vilad, men ändå!
Nu är det ju så att jag ska springa 3mil så jag behöver inte vara snabb på 1mil och det är ju skönt :)
Fick alla papper från Lidingöloppet på posten idag och blev väldigt nervös faktiskt :)

Ihelgen ska vi städa ur våran gamla lägenhet för att sedan bli av me den så tidigt som möjligt förhoppnignsvis redan på onsdag.
Sen på Måndag får vi VIASAT och massa tv-kanaler, fan va skönt att äntligen få titta på tv igen, men då är det så att jag jobbar eftermiddag på Draka och kommer ändå inte att få se nå som jag vill, Champions legaue i fotboll och allsvenskan i hockey börjar ju! Men jag får titta desto mer veckan efter. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0