Pengar rullar in som dom ska

Ja det började i förra Lördagen med 5rätt på V75 och vinst på 117kr (dock spelade vi för 248kr så det blev lite minus där). Men sen så, Mora-Björklöven enkel 1 och vinst på 15kr! :) Det var i Onsdags. I fredags var vi i malmö för att titta på hockey mellan Malmö-Mora och satte Mora vinst även där, ska spela 20kr på Mora vinst varje match under säsongen. Vinsten blev 55kr. Plus 70kr på Mora IK hittills! :)
Sen idag blev det spel på v75 igen och fick 6 rätt, vinsten blev 1770kr! Dock så får jag själv bara ca 23% av den men kommer ändå gå ca 190kr plus. Satt med 6rätt inför sista loppet och då är man lite nervös. Hade 3 hästar med i sista men ingen som hade någon chans igentligen. Jag la in 200kr och vi spelade för 900kr.

Bara forsätta spela och hoppas dom stora pengarna rullar in snart.

Vilken match det var i går. Mora var väl tillbaka pressade ganska mycket men jag tyckte dom gjorde en helt perfekt borta match mot ett så bra lag som malmö är.
Lasse Johansson var helt klart bäst på planen! Vilken match han gjorde, hoppas han är så bra och att det inte bara va denna matchen. Men jag tycker jag har sett detta lugna spel hos honom förr så jag tror mycket på att han kommer kunna bli en av dom 2 bästa i allsvenskan i år!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hallo där det är nog inte så bra att spela bort pengarna. Satsa inte för mycket på spel satsa på livet istället.

kram

2009-09-20 @ 19:31:54
URL: http://dogpowers.dinstudio.se
Postat av: Syster yster

Hej brorsan...

Saknar dig häruppe, tänkt bara tala om att jag håller tummarna för dig i morgon!!! KOm ihåg att om du vinner pengar så vill jag ha hälften!!!! Hahaha, tycker att jag har mer än rätt till det, storasyster som jag är....

Ha det, och hälsa karolin.. kramar

2009-09-25 @ 09:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0