Sol igen :)

Ja Onsdagen bjuder på ett underbart väder och jag sitter återigen med bara shorts och sloar :)
Fast idag har det inte varit en sån där lat dag utan idag har jag faktiskt jobbat första dagen på mitt nya jobb. Jag har ju varit där i 2 månader tidigare så jag kände igen det mesta, men lite pirrigt va det ändå inatt när jag försökte sova. Vaknade med världens smärta i nacken, den har inte gått över än!
Började inte förrens 08:30 så jag hade lite sovmorgon. Det va skönt att få ordning på vardagen igen.
Lite tråkigt med tanken på vädret vi har men jag slutar ju kl 14:00 så jag hinner med både solen och tjäna pengar :)
En stor nackdel med dagen är att jag får lov att vara själv ända tills ikväll vid nio halv tio! Karolin har fått rycka in och jobba, skönt för henne med att få ordning på vardagen tror jag.

Fotboll ikväll, Malta-Sverige, men vem bryr sig igentligen om den matchen? Sverige kommer vinna lätt. Det är dom andra matcherna som är mer intressanta ur Sveriges perspektiv. Albanien-Danmark och Ungern-Portugal, om albanien vinner och det blir oavgjort i den andra matchen så är helt plötsligt Sverige väldigt nära VM :)
Även fall jag inte tror dom kommer dit men man hoppas ju alltid! Hoppet är det sista som överger en människa har jag hört :)
Men jag får sitta och titta helt själv.
Sen har jag för ont i min nacke så jag kan inte springa idag! Jag som ligger i hård träning för lidingöloppet!
Men vi tar nya tag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Det är bra Anders att du jobbar och tränar. Du ligger ju inte precis på latsidan då. Vad härligt med sol. Här är det också sol men här får man lov att jobba till kl. 16.00 sen handlas det och letas kakel och badrumsinredningar så man är inte hemma förrän kl. 18.30. Ja ok Lina bjöd på mat också. Ha det bra

Kramar

M

2009-09-09 @ 19:13:05
URL: http://dogpowers.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0