Sol

Just nu sitter jag ute i bar överkropp och shorts med en dator i knät.
Vilket skönt väder det är, man kan ju nästan åka och bada.
Inte ett moln på himlen är det och solen är grymt varm, känns som det är hög sommar nästan.
Jag har varit inne i stan idag me opch fixat lite saker. Våran gammla lägenhet inne i Ystad är det någon annan som har fått nu, vi ska bara bestämma när dom ska ta den. Jag hoppas dom kan ta den typ nästa vecka eller nåt sånt. Snabbt iaf! Sen var jag på arbestförmedlingen på möte men eftersom jag har fått ett jobb så behövde jag egentligen inte gå dit men jag ville prata lite om starta eget. Känner att jag kommer starta något till nästa sommar :)
Lernia har sitt kontor i en liten by typ som Mora några mil utanför Ystad, Tomelilla heter byn. Dit va jag idag och fick kläder och skrev på anställningspapper :) Lite dålig lön men hey det är ett jobb iaf!
Börjar imorgon kl 08:30 :)

Nej nu börjar det bli för varmt att sitta här ute i solen så jag ska väl gå in en sväng och svalka av mig innan det blir mer sol för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0