06:16 den 5 April 1984

Nu är det över 26år sen jag kom till jorden.
Jag föddes 06:16 den 5April 1984. Dock kommer jag inte ihåg hur lång jag va men kanske 52cm, hur mycket jag vägde vet jag inte.
Nu är jag iaf 194cm lång och väger väl kanske bara 78kg. Men hej jag är ju i hård träning, det är därför jag väger så lite :)

Påsken då, jo den blev inte som vi hade tänkt oss. Karolins syster son Alvin hade fått halsflus på onsdagen och då va inte dom välkomna hem till Anneli som det var tänkt att alla skulle vara hos och eftersom vi va ute i Brösarp, där Alvin var, och bytte däck på fredag så fick inte vi komma till Anneli heller. Då bestämde vi oss för att åka till Brösarp och äta påskmiddag där. Det blev jätte trevligt ändå. Vi va Karolins 2 systrar med barn plus så klart Karolins föreldrar. Men eftersom vi va där ute fick jag inte dricka mer än en öl till maten.
På kvällen skulle dom titta på nå millenuim på svt medans jag och Karolin ville titta på Kalle Moréus och körslaget.
Vi åkte då ut till Brogård och tittade innan vi åkte hem och sov.
Nu har Karolin jagat upp mig för att hon ska jobba och vägrar cykla så jag måste skjutsa henne.
Snart är det slut på det och hon måste cykla! Vi kan inte hålla på att åka fram och tillbaka med bilen hela tiden.


Vi får se fall det blir nå cykling idag, just nu är det dåligt väder och regn. Det är inte så roligt att cykla i regn så vi får hoppas att det spricker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0