1 April

NU tror ni säkert att jag ska lura er med nå 1 April skämt men tyvärr är jag dålig på sånt.
Igår blev en riktig slö dag, tror jag låg i sängen till klockan va 11 sen bara fixa jag mat och åkte till jobbet.
Idag ser det inte ut att bli bättre, vaknade för kanske en timme sen 10:30 och ligger fortfarande i sängen.
Men ska snart gå upp och diska, polisen kommer och ska prata med karolin om inbrottet så vi lär väl ha hyfsat fint iaf.
Men imorgon ska vi kanske spela badminton, jag och karolin. Efter det ska jag cykla minst 4mil iaf kan bli längre om vädret är fint och jag känner för det men minst 4mil.

Annars till påsken ska vi ha släkt middag hos Anneli på lördag. Det ska bli roligt att träffa Karolins släkt igen och sen ska det nog bli en och annan öl i min mage iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0