50,1

Det är mitt nya fart rekord med nya razer cykeln. 50,1km/h :)

I Måndags blev det inge cykling utan det blev 1mil i skogen och lite löpning istället. Kände att jag behövde springa lite med och inte bara cykla. Jag tycker ju det är så roligt och skönt att spring så det jag njöt hela milen.
Sen fyllde jag ju år och fick ett lott paket av mina svärföräldrar och en motionscykel som man kan ha inne av min kära sambo. Det blev en fin födelse dag tycker jag. En av höjdpunkterna va när theodor ringde och sjöng för mig. Vilken go kille det där är :)
Sen idag har jag varit på visning av en lägenhet. Vi funderar på att köpa en och flytta in till stan. Man kan ju inte få hyra en lägenhet här nere, det är väntetid på minst 2år!
Men vi är lite osäkra. Vad tycker ni om att man köper en lägenhet, ni kan ju skriva en liten komentar och berätta.
Vi ska även titta på ett hus lite utanför. Men nära till tågstation så det går att åka tåg in till stan.
Ja vi får se, vi kanske inte ens kan få ett lån riktigt än då jag bara har provanställning fram till den 27 april.

Efter det så va jag ut och cykla en sväng igen. Det blev samma runda som sist, 4,4mil fast jag tog den åt andra hållet idag. Jag fick naturligtvis motvind hela första 2milen! Men sen efter det hade jag lite nerför och medvind :)
Det va då jag satte mitt rekord 50,1km/h. Tycker det går riktigt bra att cykla och det är skönt när det inte blåser så mycket.

Men nu hinner jag inte skriva nå mer för fotbollen börjar nu!

GÅ UNITED!!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Vad kul bror att du har blivit en i gänget =) Måste kännas bra =) Fick du en sån cykel... sån vill jag med ha!! Jaja ha det så bra! Hoppas att vi kan följa med er ner efter brölloppet.. =) Saknar er =)

2010-04-07 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0