En i gänget

Ja nu är jag officiellt en i svenska razercykel gänget.
Imorse tog jag mig en morgon runda på cykeln och jag möte först 2st com cyklade ihopa med sina razer och vi hälsade på varann sen när jag nästan var hemma möte jag en till, samma sak där, vi hälsade. Det är så man kommer med i "Svenska razercykel gänget" man hälsar på alla man möter med razer :)
Jag cyklade 4,4mil på ca 1timme och 40min. Det är jätte härligt väder förutom att det blåser, men som mamma brukar säga, man blir bättre tränad i motvind :)
Först när jag cyklade in till Ystad va det nästan inge vind alls. Inte heller ut mot Nybrostrand. Men efter Nybrostrand när man nästan är hela vägen nere vid havet, då blåser det upp. Men det va som tur va bara sidvind än så länge. När jag svängde ner mot Kåseberga då blev det mot vind! Det va väl inte riktigt en hel mil i motvind men ändå. Då gick det runt 20km/h bara.
När jag sen svängde upp in åt landet igen då var det som att man vilade nästan ända hem, ca 1,5mil. Med vinden i ryggen cyklade jag aldrig under 35km/h. Tror vätterrundan kommer bli en skön tur på några timmar bara :)

Väl hemma så va det bara att äta frukost och sen ut och gå med Karolin. Dock blev det bara en liten runda men det är alltid något. Inte fick man ta det lugnt efter det heller. Det är så fint väder så jag fick lov att tvätta bilen me. Nu står den där bak och e jätte fin :)

Vi har jätte mycket fjärillar och getingar här nere. Det är så härligt med vår!
Nu ska vi fika lite med Sarah som har kommit ut en sväng.

Stolt medlem i "Svenska razercykel gänget" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0