Helgen

Ja vad ska man säga om denna helg då?
I Lördags var det meningen att vi skulle ut till Brogård och tillbringa kvällen med Rosa och Lasse men så blev icke fallet för dom hade inte skottat upp deras väg in till gården. Då kom jag på idén att vi kunna åka och bowla istället. Familjen Larsson fick ju så klart följa med. Karolin började dricka öl och blev nästan lite full efter första :)
Jag, Karolin och Johanna var på en bana och sen va Annelie, Jörgen och Amanda på den andra. Jag vann första omgången rätt så säkert för att sedan i andra omgången va helt sämst! Första fick jag 140. Amanda drog till med en riktigt bra serie i sin näst sista, hon fick 186p tror jag de va! Då självklart fick ju jag lov att visa vem som bestämde, efter en liten svag inledning på sista serien så smällde jag till med 2st strike på rad och sen en spärr för att sedan i omgång 6 göra ytterligare en strike och sen rullade det bara på, 6st strike på rad! Har aldrig hänt mig förr. Det värsta va att tiden va ute och jag hade mitt sista slag kvar så jag fick aldrig avsluta den serien men jag hade över 180p efter omgång 8 och sedan 3st strike till som dom inte hade räcknat eller fall det va efter omgång 9, men jag hade lätt fått över 200p om jag hade fått avsluta den!

Sen åkte vi in till stan och åt lite på donald för att sedan dra vidare till Kingsan. Dock va det bara jag och Karolin som stannade på Kingsan, dom andra åkte hem. Sara och Martin satt redan där och drack öl. Efter 3st öl drog vi vidare till PC och där gick kvällen snett för mig. Jag beställde in den ena efter den andra Mintun och tills slut hade jag gjort av med alla pengar! Men vi stannade inte där utan drog till "lite mer" dock va det 25års åldersgräns och Martin e bara 24. Så då åkte vi hem. Då började Anders att spy! Eller ja jag somnade först säger Karolin, jag har inge minne alls! Jag hade tydligen legat och spytt till klockan 4 då Karolin tröttnade på mig och skickade ut mig i soffan. Då märker hon att jag inte hade träffat hinken som jag hade ställt brevid mig i sängen utan jag hade spytt ner hela golvet och alla kläder och lite på sängen me.
Fan va jag e äcklig, men det är inte lätt att pricka när man sover. Söndagen började lika roligt den, när jag vaknade på soffan va det bara in på toaletten för att spy igen och så höll det väl på fram till klockan två kanske.
Karolin skulle jobba eftermiddag den dagen me och jag skulle köra henne in. Men så blev det inte, utan hon fick åka buss. Hon va måttligt glad på mig vill jag säga.

Ja nu glömmer vi helgen och skriver lite om Måndagen.

Jag började mitt nya jobb idag, Polykemi heter det företag jag e på nu. Fick 3månader prov anställning först och främst, men sköter jag mig och jag trivs så får jag vara kvar om dom vill ha mig kvar :)
Så¨skönt att inte vara anställd av ett bemaningsföretag längre utan känna sig delaktig i företaget.
Idag har jag dock itne gjort så mycket, mest gått igenom företagets historia och säkerheten och så vidare.
Men jag tror det kommer bli jätte bra, dock lite tungt och skitigt men det måste jag ju lära mig me :)

Nu sitter jag här hemma själv, Karolin jobbar, jag kan inte duscha eller diska för sätter jag på vattnet så läcker det inne i vårat förråd. Märkte det när jag skulle vika in tvätten, helt blött hela golvet! Det var bara och stänga av allt och slänga ner handdukar för att få upp allt vatten. Har även försökt fått tag i våran vaktmästare men han va på datakurs så vi lär inte få det fixat förrens i morgon! Kul att inte få duscha eller diska upp all skit!

Nej jag får väl slänga mig i soffan och sätta på TVn för att se fall det är nå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0