Stjärnan nerbäddad, kan missa vasaloppet!

Ja nu ligger man nerbäddad hemma i soffan med magsjukan! Usch och fy fan, säger jag bara.
Det började natten till tisdagen. Jag kanske inte ska skriva vad jag gjorde den natten men sov va en sak som jag absolut inte gjorde, utan jag va nog mest inne på toaletten.
Hur pinsamt är det inte att sjukanmäla sig till jobbet då? Det skulle bli min 7e dag på det nya jobbet och jag blir sjuk! Nej hoppas dom har förståelse för att man kan bli sjuk när som helst. Men jag lovar att jag kommer gå dit i feber fall jag får det på dom närmaste månaderna. Jag vill ju faktiskt vara kvar på jobbet då det verkar bra.
Inatt har jag lyckats sova nästan hela natten, lyckligtvis har jag inte behövt vara på toa iaf.
Men magen mår inte bra, får se vad dom säger fall jag ska jobba imorgon eller fall jag ska vara hemma och minska risken för att smitta någon annan på jobbet.
Jag vet inte hur lång tid det helst ska gå innan man kan gå tillbaka till jobbet efter en magsjuka?

Jag kan ju säga att det inte har blivit mycket träning inför vasan men jävlar om jag inte tar mig i mål!
I mål ska jag på nåt eller annat vis! Det får göra hur ont som helst i hela mig, det skiter jag i, för i mål ska jag!

Kan ju säga en rolig sak iaf, det snöar här nere i Ystad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0