Inget liv

Nej usch vilket tråkigt liv jag har.
Jag har inge jobb och det är dåligt väder så man kan inte vara ute heller, så jag sitter i soffan hela dagarna och inte gör något! Det måste vara det tråkigaste som finns!
Det finns inte så jätte många jobb och söka heller men jag söker väl dom som finns.
Karolin är jätte duktig och jobbar nästan hela tiden känns det som.

Jag har börjat träna inför vasaloppet nu :) Det är bara 56 dagar kvar nu. Jag sprang 5km ute i skogen med stavar och det va fan jobbigt för armarna, vet inte hur jag ska klara mig 9mil på skidor men nog fan ska jag i mål på nåt sätt!

Det har varit full storm här nere i 2dagar nu, våran framsida ser ut som en öken. Först har all snö från åkrarna blåst hit och bildat stora drivor så vi får lov att parkera bilen ute på vägen. Men inte nog med det, när det inte finns nå mer snö på åkrarna vad händer då? JO all jord och skit blåser det med. Så det är så skitit här så det är fruktansvärt! Det ser ut som en öken!

Nej nu ska jag söka lite jobb innan Karolin kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0