Jobba

Ja det var längesen jag skrev något här men hur ska man ha tid till det?
Jag har ju jobbat i 2veckor nu, sista dagen imorgon för denna gången. Jag kliver upp på morgonen äter och sen åker jag till jobbet. När jag kommer hem strax efter 14 så är det att umgås lite med Karolin för att sedan kolla mejlen plus att spela lite TW. Ja efter det ska vi laga mat och gå ut med hunden. Sen är klockan runt 18 och då är det mina favorit program på kanal 5 i en timme. Sen måste man läsa tidningen och titta fall det hänt nå i hockeyns värld. Innan man går och lägger sig ska man gå med hunden och umgås lite med Karolin.
Ja ni ser, jag har inte så mycket tid till att skriva här men ska försöka bli bättre på det, även fall ingen bryr sig så tycker jag det är roligt att skriva av sig lite.

Jag förstår inte folk som säger att det är så himla svårt att få jobb i dagens Sverige. Här nere i Ystad skriker dom efter mig, dom drar i mig för att få mig. Nej riktigt så är det väl inte men jag har ju jobbat för Lernia under 2veckor nu och dom ville förlänga den tiden några månader till. Dom hade fixat jobb i Trelleborg åt mig. Men jag hade ju sökt jobb på Polykemi i förra veckan och varit där på intervju i fredags. Dom ringde mig i morse när vi hade fika på jobbet och erbjöd mig en tillsvidare anställning. Jag tacka så klart JA!
Det ska bli skönt att få ett "fast" jobb igen. Dock har jag ju 3månader prov anställning men det kommer jag ju klara mycket bra så det kommer inte vara några problem att fortsätta efter det. Lönen är väl så där, men den är så jag klara mig och kan spara undan en liten slant så vi kommer iväg till thailand någon gång :)

Vi har kanske fått en ny lägenhet om vi vill, den ligger inne i stan. En 4a som kostar ca 9.000kr i månaden!
Tar vi den blir det inte mycket kvar och leva på efter alla räkningar och absolut inge thailand men det är roligt och få chansen att få en sådann för dom är eftertraktade. Karolin ska nog titta på den på tisdag och knäppa lite kort åt mig så jag får se lite hur den ser ut me  :)

Nej nu ska jag äta lite cheescake och titta på nå dåligt på tv.

Kommentarer
Postat av: mamma

Nä Anders nu tror jag du får ruska lite. Har ni fått storhetsvansinne?????

4 rum och kök, vad ska ni med det till?

Är ni osams så ni behöver varsit rumm eller?

Nä ta nu och försök att spara lite pengar och gör nåt kul innan barnen kommer. För 9000 kan ni väl hyra ett hus?

2010-01-29 @ 01:09:45
URL: http://dogpowers.blogspot.com
Postat av: Karolin

Vi ska inte hyra den lägenheten!!!!!!

2010-01-29 @ 12:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0