Jobba

Den helgen har inte varit nå rolig alls.
Dock så sprang jag 8km i fredags utan problem, konditionen finns i min kropp.
Imorgon ska jag äntligen få lite ordning på mitt liv, även fall det kanske bara blir under 2veckor så är det iaf något. Ska bli så skönt att känna att man gör något igen, hatar att bara vara hemma och itne göra något!
Jag börjar 05:30 och ska cykla in så jag lär väl vakna 04:30 senast! Hoppas bara man kan somna tidigt ikväll då.

Idag har jag som sagt inte gjort nå roligt, sökt ett 10-tal jobb och tittat på massa skidor på tv. Det gick ju bra för Sverige idag, dubbla vinster i sprint och en andra plats i slalom för herrar.

Hmm kanske man ska gå och raka sig och duscha så man är lite fräsch imorgon på ny/gamla jobbet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0